Політика відмови від товару
Після оформлення замовлення та оплати, в кожному окремому випадку, ви отримуєте право відмовитися від товару і отримати повернення коштів. Ви маєте право відмовитися від оплачених товарів, повідомивши нас про це у встановлені терміни.
Від дати отримання нами запиту на повернення залежить можливість повернення коштів, а також сума утримань, пов'язаних з поверненням.
Політика відмови від покупки Товару
Ви маєте право відмовитися від товару протягом чотирнадцяти (14) календарних днів з дати отримання замовлення. Датою отримання замовлення вважається дата отримання товару у відділенні пошти, або підписання видаткової накладної.
Для отримання повернення коштів зв'яжіться з нами та оформіть запит на повернення в установленому порядку.
Оформлення повернення
Для відмови від товару і оформлення повернення, напишіть нам за адресою info@glenglass.com.ua або зверніться в службу підтримки за телефоном, вказаним на сайті. Ми підтвердимо отримання запиту на повернення email-повідомленням або SMS, які були вказані при оформленні замовлення.
Для оформлення повернення, обов'язково повідомте нам: ПІБ і email, зазначені при оформленні замовлення; назву товару; дату замовлення; інформацію про платежі, а також іншу необхідну інформацію.
Ви розумієте, що, якщо ви не надасте необхідну інформацію, ми маємо право відмовити вам у поверненні і не розглядати ваше звернення.
Наслідки відмови від товару
Якщо ви оформили запит на повернення в зазначений термін, ми повернемо вам кошти протягом чотирнадцяти (14) днів з дня отримання запиту.
Для повернення коштів ми скористаємося тим же способом платежу, який ви використовували при оплаті послуг. Ми втримаємо з суми повернення всі додаткові комісії банків і платіжних систем, пов'язані з поверненням платежу.
Використання коштів для оплати іншого товару
Не пізніше двох (2) днів з дати здійснення платежу, ви маєте право запросити зарахувати сплачені кошти в рахунок оплати будь-якого іншого нашого товару. Якщо вартість придбаного товару перевищує розмір внесеної вами суми (депозиту), ви зобов'язуєтеся доплатити різницю. Якщо сума депозиту перевищує вартість замовленого продукту, різниця вартості не повертається.
Для дотримання встановленого терміну, ви повинні повідомити нас в порядку, встановленому для оформлення запиту на повернення.
Закінчення періоду відмови
У разі отримання запиту на повернення з порушенням встановлених термінів відмови, повернення грошових коштів не здійснюється.